A böjtöt befejeztem

Ennyi volt! A böjt végetért. Nem böjtölök tovább. A böjt két napig tartott. Vagy még addig sem. 


Azt hiszem tegnap délután óta  egyre könnyebb. Jókedvű vagyok és nem vagyok fáradt. Napok óta remekül alszom. Amit biztosan érzek az az, hogy valami változik bennem. A fejemben és a testemben egyaránt. Már nem böjtnek fogom fel ezt az 5 napot, hanem saját magamra fordított időnek. Én időnek. Olyan időnek, amikor magammal foglalkozom. Nem hittem volna hétfőn délután amikor a fejfájásommal hevertem, hogy ezt fogom érezni, de élvezem. Az előbb nevetgélve sütöttem a füstölt szalonnás rántottát a Botcsináltának. Jó azért volt egy két nagyobb sóhaj és nyeltem egy pár nagyot, de nem borultam ki. Pedig ezt vártam volna magamtól két nappal ezelőtt 😀

Munka után elhatároztam, hogy a maradék időben csak olyan dolgokat fogok csinálni amihez kedvem van és közben megbeszélem magammal, hogy szerintem jobban kellene figyelnem magamra. Gyorsan rendet tettem a konyhában és a szokásosnál sokkal hosszabban zuhanyoztam. Megmostam a hajam, pakolást raktam fel rá, megszárítottam és este 7 óra előtt már pizsamát húztam! Miért ne? Ezután előbányásztam a tavaly nyár végén elsüllyesztett körömlakkjaimat és kilakkoztam a körmeimet a lábamon ❤️

Hogy a levekről is szóljak, a mai fantasztikusan finom (volt). Ananász! 🍍 Egyre kevesebbszer vagyok éhes, a hasam laposabb, az energiám nő. A holnapi napot tartom a legnagyobb kihívásnak, remélem a céklalé is iható lesz. Jó lenne, ha ez a lendület végig kitartana. 

Szerintem ebbe a programba bárki belevághat. Hajrá! 😉

Leave a Reply

