A farm, ahol élünk

Ebben a nagy idillben, ami most körbevesz, vannak ám társaim is. Úgy illendő, hogy róluk is említést tegyek. Valójában én magam kerültem legutoljára ebbe az igen cifra képbe, hiszen a ház mélyen tisztelt ura már jóval előttem megjelent a Faluban. Évekkel ezelőtt döntött úgy, hogy kivonul a Városból és lesz valahol egy Farm, ahol él. Városi Ficsúrból lett belőle Botcsinálta Gazda. Számomra ez tök értelmetlennek tűnt akkor, mikor először találkoztunk. Ma meg minden nap elcsodálkozom, amikor körülnézek és belegondolok mekkora utat járt meg és mennyi munkája van a Portában. Évekig építette, szépítette, aztán meg bammmm besétáltam a kapun én. Ezen még mindig röhögök. Pont egy olyan nő, aki teljesen nem erről álmodott, hanem arról, hogy egy metropoliszban él majd nagyon tartalmas, meg elképesztően multikulti életet.
Durva, hogy mekkora nagy spíler az élet, mi?
Botcsináltának amúgy sokkal jobban fekszik ez a kertészkedős téma is. Igazából a kertet is ő akarta annyira tavaly. (Idén nem lesz.) Óriási lelkesedéssel tudja magát belevetni mindenféle kinti munkába, csak ő nagyon másként lelkes mint én. Szeret kapkodni, mert mindent azonnal akar. Én nem. A kedvencem az volt, amikor tavaly majdnem elütötte magát az udvarban a Traktorral és utólag most már az is vicces, hogy egyszer felborult az erdőben szintén a Traktorral meg egy pótkocsi tárgyával. Akkor nagyon ki voltam ettől és most sem mondanék igazat, ha azt állítanám, hogy egyáltalán nem szoktam aggódni.

A Porta

P1050307 P1050337

A történetekben véletlenszerűen feltűnhetnek Botcsináltán kívül:

P1050266
Filkó
10375080_10201301337134108_575238904404300611_n
Ámor, Mese és Morze
IMG_0763
A Tyutyu
Mici és Maca
A macska maffia: Mici és Maca
A Lulu
A Lulu
A Traktor
A Traktor
Leave a Reply

