Hogyan lettem Satrafa?

Nagyjából két éve egy kerthelyiségben ültem és komoly átéléssel újságoltam a hihetetlenül türelmes barátnőmnek, hogy mennyire nem itt van az én helyem és milyen kicsi ez a város. Mit város? Ország! Tuti biztos voltam benne, hogy nekem olyan fontos küldetésem van, amit csak máshol tudok beteljesíteni. De ott aztán nagyon. Itt megfulladok! Nem tudok élni! Bezzeg London! Na az már valami! Bohém! Pezseg! Mindenki alig várja, hogy én megérkezzek. Szépen ki is színeztem a londoni életem minden apró töredékét. Listát írtam arról miket fogok ott csinálni, mar azt is tudtam, hogy a Smokey Tails lesz a törzshelyem nyaranta. Kreatív, önmegvalósító istennő leszek, aki éjszakánként művészekkel lumpol az underground éjszakában, nappal meg céltudatos, roppant határozott és persze sikeres VALAKI leszek. Persze azt is elképzeltem, hogy mindezt szállodai takarítónőből fogom elérni. Végül is a munka nemesít. Komolyan az sem zavart, hogy lehet, hogy egy kazánkovácsból lett szakáccsal kell laknom, mert ugye a sikernek ára van. Mit számít? Megfizetem! Innen szép győzni, nem?
CV-t írtam, leveleztem, megkerestem egy olyan költöztető “céget” akik megígérték, hogy egy rakás pénzért utánam költöztetik a kutyámat. Mindent tökéletesen kitaláltam. Frankón kiszámoltam mennyit kaphatok a kocsimért, hiszen Londonban úgysem lesz rá szükségem, mert úgyis folyton bulizni fogok, meg milyen cool a londoni underground, meg aztán majd veszek egy ultra klassz vintage bicajt is. Feketét. Aztán ha már jól önmegvalósodtam, akkor meg már úgyis taxizni fogok, mint egy real urban lady. Óriási lesz! Valódi világszenzáció!
Néhány apróságot leszámítva így is lett.
Ezt a bejegyzést egy 133 fős faluból írom. Most már 134. A Wikipedia szerint egy darab látványosság van itt, a falu közepén álló harangláb és a benne lévő lélekharang. Gombos Miklós harangöntő mester öntötte.
És tudjátok mit? Jó itt is.

Leave a Reply

