Falusi rom-antik-a

2014 decembere óta vagyok a Faluban. Baromi nehezemre esett elengedni a kitalált nagyvárosi életemet. Az első fél év, lényegében azzal telt, hogy kifogásokat gyártottam magamnak arra, hogy miért nem itt van a helyem, lestem, hogy mibe köthetek bele, és kerestem mi az ami innen hiányzik. Most látom, hogy mennyire nem lehetett könnyű akkoriban velem. Meg hát most sem.
Utána valami megváltozott. Lassan történt és észrevétlenül. Magamtól talán észre sem vettem volna, de egy barátom hívta fel rá a figyelmemet, hogy milyen jó nekem, mert egy olyan helyen élhetek, ahol minden nap nyaralok.
A bloggal nem célom jobb színben feltüntetni a vidéki életet, mert akkor hazudnék. Sok minden van még, amivel küzdenem kell. Ilyen például a kert. Az egyszerűen nem megy. Próbáltam, de ha nincsenek a szomszédban nénik és bácsik, akik rendben tartják helyettem, akkor minden meghalt volna.

Leave a Reply

